Pewny kurier Warszawa – zawsze drogi?

Każdy, kto często wysyła paczki wie, że niełatwo znaleźć godną zaufania, bezpieczną i tanią firmę kurierską. Czy atrakcyjna cena może iść w parze z najwyższą jakością usług? Wiele osób twierdzi, że jest to niemożliwe. Ponadto – czy kurier w mieście Warszawa w ogóle może być tani? Czy może sam fakt, że oddział firmy znajduje się w stolicy automatycznie podwyższa cenę usług? A może odwrotnie – dzięki większej konkurencji ich koszt będzie niższy niż w innych miastach?

Czy atrakcyjna cena idzie w parze z dobrą jakością?

Odpowiedź nie jest jednoznaczna – trudno uogólniać przy tak dużej ilości firm obecnych na rynku. Na dobrą jakość usług składa się przede wszystkim bezpieczeństwo nadawanej przesyłki, terminowość jej dostarczenia oraz jakość usługi finalnej. Natomiast wysokość kosztów doręczenia warunkują parametry paczki: jej waga i wymiary, a także miejsce przeznaczenia. Niemniej fachowa obsługa przy stosunkowo niskich cenach to wyznacznik dobrej firmy kurierskiej.

Kurier w mieście Warszawa wcale nie musi być droższy od kurierów działających w mniejszych miastach. Stolica w tym przypadku wcale nie warunkuje wyższych cen, gdyż kurierzy działający w jednej firmie mają swe oddziały rozsiane po całej Polsce. Jest to więc dowód na to, że ceny w każdym polskim mieście będą takie same.

Czytaj także  Faktoring jako sposób na zachowanie płynności finansowej

Przesyłki kurierskie

Jak znaleźć naprawdę taniego i godnego zaufania kuriera?

To nieprawda, że dobry kurier w mieście Warszawa musi być drogi, a niska cena usług oznacza gorszą jakość. Warto poczytać zapytać znajomych – z pewnością polecą niedrogą firmę kurierską cieszącą się dużym zaufaniem, ale przede wszystkim zajrzyjmy do internetu. W ostatnim czasie popularne stały się wyszukiwarki kurierów w danej lokalizacji. W odpowiednie okna wpisujemy wymiary i wagę paczki oraz zaznaczamy miejsce, w które ma być dostarczona, po czym w kilka sekund otrzymujemy listę kurierów w najbliższej okolicy sortowaną według cen, z dostępem do opinii klientów. Tego typu funkcjonalne serwisy skupiają niemal wszystkie działające na danym terenie firmy dostawcze.

Każda firma prowadząca działalność, której ważną częścią jest częsta wysyłka paczek do klientów powinna być dobrze zorientowana w rynku firm kurierskich – zwłaszcza, że jako stały odbiorca usług ma szansę na atrakcyjne zniżki i rabaty. Przy bardzo dużej ilości wysyłek może oznaczać to duże oszczędności dla przedsiębiorstwa.